måndag, december 01, 2008

Ännu en lista med tydligt fokus

Haha, jag måste visst göra ett till litet inlägg innan jag går...så här ser de "mest sökta termerna" ut på Aftonbladets bloggavdelning denna vecka (de 10 första platserna):

1. sexnovell
2. sexblogg
3. onanera
4. sex
5. blondinbella
6. dildo
7. swingers
8. stayups
9. gummistövlar
10. sverigedemokraterna

Haha, jag tycker verkligen den listan var kul, först bara sex-saker, sen plötsligt blondinbella, sen massa sex, och så gummistövlar och sverigedemokraterna?!!!?!! Oj vad spännande det vore att undersöka vilken sorts personer det är som söker på deras bloggavdelning...! Ja, ja, nu ska jag sluta skratta och gå och handla mjölk. Hej hej!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Den här listan sammanfattar min bild av Sverigedemokraterna ganska bra.

Anonym sa...

...eller Aftonbladet, menar jag.