lördag, december 06, 2008

Dagens tv-rapport


Har precis sett dokumentären om Britney på tv. Shit, vilket liv. Ett liv jag inte skulle vilja leva oavsett hur mycket pengar jag skulle tjäna. När hon fick frågan på slutet om när hon senast kände sig fri, svarade hon "the laswt time I could drive my own car "... Det tycker jag är ett ganska talande citat. Hela hennes liv framstod som ett fängelse. Bild från tv4.se.

***
Jag såg också en del av finalen i "Stjärnor på is" och blev besviken på utgången! HELA juryn sa att Jesper Blomkvist skulle vinna, och deras show var verkligen fantastisk, men i finalen är det tittarna som bestämmer och självklart sitter en massa fjortisar hemma och röstar på den där Marcus. Det enda jag tänker när jag ser honom är "klipp dig och skaffa ett jobb". Framförallt att han ska klippa sig... Annars måste jag ju erkänna att jag blev lite betuttad när Lars Frölander hade uniformsjacka på sig och lyfte sin partner på raka armar upp i luften... Manligt! Det var också häftigt när juryn själva tog sig ut på isen, den där Emanuel alltså...han kan åka skridskor. Vilken passion, styrka och intensitet!!! Dessutom i smoking (fast utan jackan på)! Plötsligt insåg man på vilken låg nivå "stjärnorna" på is ändå ligger på.

Det var dagens tv-rapport.

1 kommentar:

Anonym sa...

Nej Brittans liv skulle jag oxå välja bort. Såg dokumentären, tyckte det var bra att de gjorde den så folk fattar.
Stackarn förstår att man blir psykisk instabil....