söndag, december 28, 2008

Beck och Kevin på samma kväll

Den här dagen har varit en bra dag, trots att rätt många timmar har ägnats åt uppsats. Nu är den i princip klar för sista inlämningen till handledaren...SKÖÖÖÖÖNT!!

Dagen började med att jag sov till 13.40. Det är sent, även för mig. Men jag hade visst en del sömn att ta igen. Sedan, när jag åt frukost, kom mamma hem från rean och hade köpt en kofta till mig, tack!, som tyvärr var fel storlek på så jag fick åka och byta den. Sen var det uppsats till klockan 22, då jag, mamma och pappa (till en början) bänkade oss framför Beckfilmen på tv (som vi hade sett redan, men vad spelar det för roll...).


När den var slut fastnade jag och mamma framför någon gammal Kevin Costner-rulle på 6:an som tog slut nyss... Mys mys mys!
Nog är han en riktig 90-talshunk allt? Ojojoj...vad ung han var!
Det är så sällan vi sitter och kollar på film tillsammans, det gäller att ta vara på tillfällena! När man dessutom kan äta lite julgodis samtidigt är det ju toppen!


Ja, så var den dagen över. Imorgon blir det finlir med uppsatsen och sen vet jag inte mer! Jo, en sväng till gymet blir det nog. På tal om julgodis... Annars känns det rätt fantastiskt att vara LEDIG, att liksom inte veta riktigt vad man ska göra imorgon...det var inte direkt igår det hände. Skulle vilja åka och hälsa på min vän B som är hemma på sina föräldrars gård någon dag, vore kul att träffa honom och att komma ut på landet, men det hinns nog inte (de bor utanför Örebro) tyvärr. Det är ju nyår mitt i alltihopa också... Om en vecka drar jag till Teneriffa, sol och värme och SEMESTER, ska bli fantastiskt skönt!

God natt!

Inga kommentarer: