lördag, december 27, 2008

Jag har rätt tråkigt...

KLÄDER
Sneakers: Adidas och Superga, samt ett par gamla klassiska Nike som bl a badat i Fyrisån i Uppsala
Jeans: Helst Acne men oftare just nu H&M Loyal.
T-shirt: Öh? Alla möjliga...
Underkläder: En salig blandning från Twilfit mestadels.

ACCESSOARER
Väska: Oftast en brun i skinn inköpt i Italien 2006.
Plånbok: Brun i skinn, julklapp från pappsen.
Solglasögon: Dyra Armani och billiga från Indiska.
Klocka: Nej inte de senaste 4 åren...

TEKNIK
Tv: Philips tror jag.
Stereo: Sony. Halvfungerande.
Mobiltelefon: Sony Ericsson.
Mp3: Nej.
Dator: Toshiba laptop
Kamera: Pentax Optio

BADRUM
Tandkräm: Colgate
Tvål: Bliw
Hårprodukt: Spray från TIGI
Huvudvärkstablett: Ipren eller Alvedon
Doft: L'eau par Kenzo
Hudkräm: LdB
Schampo: Elvital
Balsam: Elvital
Medicin: Nej, som tur är.

MAT OCH DRYCK
Mineralvatten: Mycket sällsynt men i så fall helst LOKA Päron. Eller citron.
Vin: Helst vitt. Gärna Port.
Bröd: Olika.
Choklad: Ja tack gärna. Ljus Marabou.

HEMMA
Säng: DUX som tillhör någon annan...
Lakan: IKEA, Marimekko, Borås Cotton...
Espressomaskin: Nej verkligen inte. Dricker inte kaffe.

FÄRDMEDEL
Bil: Sällan, men i så fall en Saab 9-5 kombi eller Renault Clio.
Flygbolag: Alla möjliga. Jag är inte stamkund hos något om jag säger så.
Taxibolag: Taxi Stockholm och Taxi Kurir
Cykel: En röd och inte så bra. Tyvärr.

ÖVRIGT
Frisörsalong: Brukade gå till Creative Zone i Uppsala. Har ingen ny i Sthlm.
Bensinstation: What? Eh...det finns en dygnetruntöppen Statoil nära där jag bor....
Gym: F&S Stockholm.

Inga kommentarer: