torsdag, oktober 02, 2008

Män med bröst

Sitter på bibblan på Frescati och ska plugga. Börjar bli en vana att hänga här nu, vilket i och för sig är bra för pluggandet. Men innan jag börjar med det seriösa måste jag bara tipsa om ett program på TV4+ ikväll: "Män med bröst". Är det inte fantastiskt? Vilken kioskvältare! Ja, jag slutar aldrig förvånas över vilka "dokumentärer" som sänds...häromdagen gick det nån som hette "Kvinnor och deras dockor" eller nåt sånt och i programtexten stod att den handlade om "hur kommer det sig att kvinnor köper dockor och behandlar dem precis som bebisar?" Ja...jag frågar mig dock, hur vanligt är detta? Så som det stod där lät det som ett utbrett beteende, men jag vet då ingen som gör det. Naturligtvis var "dokumentären" brittisk, vilket också kvällens bröst-program är. Skulle nästan kunna starta en serie här i bloggen där jag varje dag nämner dagens knäppa brittiska dokumentär. Själv ska jag spendera min kväll med min vän B, vi ska först gå på biståndsafterwork arrangerat av organisationen Da Feng, sedan promenad och efter det middag. Ser ut att bli en trevlig torsdagkväll! Hoppas ni också har det!

1 kommentar:

Anonym sa...

Och det blev ju en riktigt trevlig torsdagkväll! Jag säger bara: "kroppsakademiker" is the shit! In i SAOL nu!