onsdag, oktober 15, 2008

En titt på Newsmill

De flesta känner kanske redan till den nya sajten Newsmill.se. Själv har jag bara läst inlägget om "ömheten i ett slag över munnen" från Jessica Zandén och Cecilia Krusenstjerna tidigare, som jag skrev om här på bloggen förut. Nu har jag i alla fall varit inne och kollat på vad de håller på med där. Och jag kan rekommendera sajten om man vill läsa en väldig massa olika åsikter eller fördriva tiden framför datorn. Där finns allt från Per Nuder och Björn Ranelid till Karolina Lassbo (tidigare bloggen En glamourprinsessas dagbok) som nu skriver om amerikanska presidentvalet till Katrine Kielos (bl a tf chefred för Dagens Arena och krönikör i Fokus). Ja, som sagt, där finns ALLT. Rätt så underhållande.

Annars fördriver jag mest tiden med slötittande på tv, glassätning och slösurfning...hoppas jag är frisk imorgon!

Inga kommentarer: