onsdag, oktober 15, 2008

Bloggen har genomgått en make over

Bloggen har fått nytt utseende! Sånt här kan man ägna sig åt när man är hemma och är förkyld och tycker synd om sig själv. Vad tycker ni? Den har blivit lite mer rosa, och lite mer disco tycker jag. Är det för rosa? Som ni ser har jag också lagt till en lista på bloggar som jag brukar läsa mer eller mindre ofta, samt en grej där man kan registrera sig för att prenumerera på mina inlägg. Utöver detta fanns det så klart oändligt mycket grejer man kan lägga ut, exempelvis en animerad kanadensisk flagga eller ett fotogalleri på John McCain och Sarah Palin. Möjligheterna är oändliga.

Nu en fråga om en sak jag verkligen skulle vilja lägga till, men inte har hittat på blogger: hur kan man se hur många som läser bloggen? Jag behöver så klart inte se VILKA som läser, bara hur många, vore kul! Någon som vet?

Inga kommentarer: