torsdag, september 25, 2008

Sockervadd i huvudet?

Shit, är helt slut i huvudet...att leta litteratur till c-uppsats samtidigt som man funderar över metodkurs och extrajobb är krävande... Pratade precis med ett ställe jag lämnat in arbetsansökan till, men de behövde ingen personal just nu. Suck. Nu lägger jag ner här på universitetet, åker till ett annat bibliotek och ska låna några böcker. Sen förbi Friskis på vägen hem och träna, hem, middag, skriva uppsats-PM, packa inför tripp till Örebro och min vän A imorgon...sen sova...zzzzz.... Usch vad jag klagar. Men är så trött bara. Men det är kontrasterna som gör livet, right?

1 kommentar:

Anonym sa...

Det är väl just det där att man försöker göra allt samtidigt som bildar sockervadden. Alla ens halvhjärtade försök till blixtinsatser här och där spinner långsamt sockertrådarna som växer exponentiellt med antal försök. Och så helt plötsligt är huvet fullt av sockervadd, och det är omöjligt att ta sig för nånting överhuvudtaget, utom möjligtvis att slözappa dålig tv och äta mat man vet att man inte borde äta. Man kan säga att jag känner igen mig.