tisdag, september 30, 2008

Lite mer klagan....

Till mitt förrförra inlägg, om sockervadd i huvudet, hade L gjort en mycket träffande kommentar (som så ofta med hennes kommentarer!). Precis hur det där att man har en miljon saker att göra till slut gör att man inte gör nånting. Befinner mig ganska mycket där just nu känner jag. Det kan för min del ibland resultera i ett glassigt magasin, Marabou och Coca Cola. På soffan. Ack så skönt det vore. Som tur är befinner jag mig ännu i skolan, och jag har inga planer på att vika ut mig på soffan här...hur skulle det se ut? Men snart är jag nog på väg hem...och hela eftermiddagen borde jag plugga och INTE ligga på soffan. Men det värsta är när den där stressen blandas med dåligt samvete, för att man äter fel, gör av med för mycket pengar, inte pluggar som man borde, allt blir liksom till misslyckanden. Men, men, sånt är väl livet ibland och imorgon är en ny dag, vilket brukar innebära ljusare tider.

Inga kommentarer: