tisdag, september 23, 2008

One night in Uppsala

Igår kväll var jag på ett möte i Uppsala, på nationen. Efter mötet är det s k sexa, d v s trerätters med dryck och sen party i drinkbaren. Svårt att förklara. Men jag kan bara sammanfatta kvällen och natten med ordet "FANTASTISKT". Det var så kul att träffa alla Uppsalakompisarna igen! Ja...det var helt enkelt toppen. Dansade till klockan 4 imorse, t o m på bardisken. Vi levde livet som om morgondagen inte fanns.

Gårdagens party gav upphov till viss hunger på skräpmat idag, således blev det McDonald's-lunch. Sedan har jag försökt plugga, men min kära vän L som jag "pluggade" med sammanfattade mina ansträngningar mycket träffande: "Din strategi för tv ikväll verkar mer genomtänkt än din pluggstrategi". Där satt den, mitt i prick.

Nej, just nu är det alldeles för många saker i mitt huvud vilket gör att jag inte kan koncentrera mig ordentligt på någon av dem. Hoppas det ska gå bättre imorgon när jag är lite mer utsövd.

Inga kommentarer: