lördag, november 29, 2008

Lördag = veckans bästa dag

Jaha, så var det lördag! Veckans bästa dag! Tyvärr är min lördag lite förkyld. Fredagkvällen blev lugn, med lite uppsats, middag så klart och så tittade jag på "Insomnia" på tv, den var riktigt bra men kanske lite i längsta laget. Min vän B försökte dra med mig ut på utekväll med folk från Danderyds-akuten (eh, personal alltså, inte patienter...) "det finns nog en några AT-läkare där som kunde vara nåt för dig Malin, höhöhö..." Attans. Hade säkert varit kul, men förkylning och obefintlig ekonomi stoppar mig från såna äventyr. Ikväll blir det i alla fall trevlig middag med B och M här hos mig!

***
För övrigt blev jag igår kallad illitterat i kommentarerna till en annan blogg igår, efter att ha skrivit till nån stackars trist person att sluta med personangrepp i kommentarerna i den bloggen (angrepp på blogginnehavaren alltså). Det ledde alltså till angrepp på mig istället av den lilla människan. Skönt att kommentarerna i den här bloggen inte ligger på den låga nivån! För övrigt är det jätteroligt att få kommentarer, så tack till er som kommenterar! Trevlig lördag!

Inga kommentarer: