tisdag, juli 01, 2008

Mitt livs andra after work

Hemma efter after work med sommarjobbet. Vi hamnade på Hard Rock eftersom det regnade och den uteservering vi siktat in oss på inte längre kändes så lockande... Jag åt cheesburgare, men den var faktiskt rätt trist. Nog för att Hard Rock kanske inte är gourmetkrogen nummer ett, men om man betalar 130 kr för en hamburgare ska man väl ändå få lite kvalitet... Hur som helst så var det trevligt, det är ett väldigt trevligt gäng jag jobbar med! Känns kul!

Promenerade sedan genom sommarstockholmskvällen till t-centralen. Känns så härligt att kunna promenera genom stan på vägen hem. Köpte senaste numret av Damernas Värld på vägen så nu ska jag snart lägga mig tillrätta och försjunka i viktiga artiklar!

I helgen blir det Utö! Vi ska tälta! Håll tummarna för att vädrets makter är med oss, så att vi inte förvandlas till åskmoln i ett blött tält, med blöta sovsäckar, kläder som luktar surt och vaknar huttrande....

Nu: Damernas Värld och sova!

God natt!

Inga kommentarer: