tisdag, juli 29, 2008

En "bloggutmaning"...

Eftersom jag har så lugnt på jobbet såg jag en "bloggutmaning" på Ebba von Sydows blogg som jag klippte in här och svarade på, för att ha nåt att göra. Inte världens mest spännande frågor...men lite tidsfördriv:

1) Vad åt du till frukost?
En macka med smör och ett glas mjölk...
2) Lägg ut den senaste bilden du tagit på dig själv.
Nä. Inga bilder på mig själv här inte.
3) Vem fick du ditt senaste sms ifrån?
Från Erika.
4) Vilken färg har din dator? Alltså skalet...
Svart och silvrig Toshiba laptop.
5) När var du arg senast?
Minns inte när det var.
6) Ditt bästa minne från skoltiden?
Gymnasiet i allmänhet.
7) Ditt sämsta minne från skoltiden?
Högstadiet i allmänhet. Pissig skola, pissig klass, pissiga lärare. Ett gäng hormonstinna tonåringar samlade på en och samma plats. Allmänt dåligt alltså.
8) Yoga eller löpning?
Löpning. Har aldrig testat yoga.
9) Spaghetti Bolognese eller Oxfilé Provencale?
Beror på humör, men oftast väljer jag nog oxfilé. Finns dock andra saker jag skulle välja hellre om möjligheten fanns.
10) Vilka tidningar läser du regelbundet?
DN, Damernas Värld, Fokus, Socionomen, SvD.
11) Favoritkaraktär i deckare?
Beck, kanske?
12) Teveprogram du aldrig missar?
Finns inget sånt just nu. Gillar "Mia och Klara" men har missat de flesta avsnitten den här sommaren.
13) Vem är du avundsjuk på?
Alla som är mitt i studentlivet, som inte redan gjort allt och som har en hunger kvar.
15) Din bästa chef ever respektive din sämsta?
Bäst var Anna på Lutis. Sämst Paul på en restaurang för 10 år sen.
16) Mat som du aldrig någonsin kommer att äta? Orsak?
Man ska aldrig säga aldrig...men lever är ingen favorit.
17) Offentlig person som du skulle vilja ta dig ett snack med?
Ingen aaaaning faktiskt.
18) Kaffe eller te?
Te. Men hellre nåt kallt.
19) Skostorlek?
37-38. Spännande fråga...
20) Hur ofta är du på IKEA?
Kanske 3 gånger per år? Är rätt trött på IKEA.
21) Om du hade fem miljoner över - vad skulle du köpa? Och du var tvungen att köpa något annars skulle de försvinna...
En lägenhet, aktier och resor för resten.

Hej hej.

1 kommentar:

Anonym sa...

jag kopierade denna här :D