torsdag, januari 29, 2009

Rea hos Melker

Idag var jag på Hemköp City och handlade mat. Fick veta att de har ugnsfolie bakom kassan, eftersom de är grannar med Plattan och där finns det många som vill ha folie för att göra små paket av. Det är ju helt crazy. Att de måste ha den bakom kassan alltså. Kassörskan sa att de har många specialare på den butiken pga läget. Där ser man.

***

Som ni säkert vet rear Melker Andersson ut mat (halva priset på all mat) på fyra av sina restauranger fram till sista februari. Jag och L pratade om att dra med oss E dit och lyxa för att fira våra examen. Idag läste jag att alla bord är bokade hela reaperioden. Trist! Hade velat gå till F12! Morr!

1 kommentar:

Anonym sa...

jag har oxå försökt boka, men man kan ha tur om man går dit. Senare på kvällen,oftast är det gäster som inte dyker upp... fick jag ett tips om. Inte vid middags tid utan senare. Titta på hemsidan när köket stänger?