fredag, januari 23, 2009

Hjärnan har sina brister...

Imorgon ska jag gå på Centralbadet med M och J. Jag och M gav J i födelsedagspresent en mysig frukost där. Det ser jag verkligen fram emot! Vad jag dock helt missat i mina kopplingar i hjärnan var, att vi naturligtvis också ska bada när vi är där. Typ bubbla pool och basta. Men det kan ju inte jag göra när jag är så förkyld! Baciluskerna kommer dansa mambo i mig om jag sätter mig i en varm bubbelpool eller bastu! Hur kunde jag inte tänka på att vi skulle bada också, när jag i eftermiddags sa att jag var tillräckligt frisk för frukost och sen häng på stan?!! Mycket dumt. Men det får bli så att de badar och jag hänger utanför poolen, precis bredvid, så kan jag ändå vara med och prata. Och äta frukost gör vi ju tillsammans. Allt löser sig.

Inga kommentarer: