torsdag, augusti 28, 2008

Skön torsdag med hiphop-funderingar

Vilken skön start på dagen! Började med att åka iväg och återlämna borrmaskinen som jag hyrde igår, sedan en timmes powerwalk följt av lång frukost med DN...mmm, härligt! Egentligen borde jag gnugga geniknölarna för fullt och fundera över min kommande c-uppsats, men inte just nu. Senare. Ikväll kan jag se fram emot sushi med min vän E! Mycket sushi senaste veckan...

Läste DN på stan och kände mig som en tant när jag läste "Hej konsument" där de frågade nån hiphopare om favoritfik, mat etc. På bästa accesoar svarade han "keychain". Varför inte säga nyckelkedja? Alltså, hiphopkulturen är verkligen inte min kultur! Inte på grund av keychain alltså, men...hallå, väx upp! Dra upp brallorna och skaffa ett jobb! Haha, kan inte låta bli att skratta... Jag vet inte, men jag tycker bara det känns så himla konstlat alltihopa. Och så har jag väldigt svårt för män i päls i stora bilar som omger sig med bikinibrudar som åmar och kråmar sig...säger samma sak till brudarna, klä på dig och skaffa ett jobb där du får använda hjärnan istället för att klänga på den där pälsfarbrorn. Så det så. Dagens moraltant har talat.

Nu ska jag lägga upp semesterbilder på Facebook.

Inga kommentarer: