måndag, augusti 25, 2008

Jag - en tjej utan gay-appeal

Hemma igen efter en veckas semestrande på olika platser i landet. Härligt var det! Helgen avnjöts i Lidköping och där bevistade vi minsann Stadt på fredagkvällen! Enligt uppgift skulle det vara 25-årsgräns men när vi kom dit visade det sig att det var 18....jaja, det fanns inga andra ställen att gå till så vi bestämde oss för att göra Stadt osäkert ändå! Tjo vad livat det blev! Vi intog dansgolvet med stormsteg, eftersom vi inte kände en kotte gjorde det liksom inget om nån tyckte att vi gjorde bort oss... Senare hamnade jag och en vän i baren där det blev många drinkar och knäppa foton! En höjdarns rolig kväll, långt utöver vad jag hade väntat mig av Stadt i en småstad! Alltid lär man sig något nytt!

Jag fick också veta av en deltagare med insyn i gayvärlden att jag inte har någon gay-appeal, alltså att jag utstrålar heterosexualitet väldigt tydligt. Jahaja. Man kan inte gå hem i alla läger. Trots allt är det ju viktigare för mig att ha appeal på det manliga könet än på gay-tjejer.

Ikväll ska jag äta sushi med min vän L. Igår åt jag sushi med min vän B. Muuums vad gott det var, därför kände jag att det var dags idag igen!

Häpp!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det verkade ändå som att du var lite besviken över din uteblivna gay-appeal, trots att du anser dig vara helt into killar. Kanske något att gräva djupare i? En psykoanalytisk undersökning skulle kanske hitta något intressant... Eller så handlar det om helt vanligt mänskligt bekräftelsebehov som handlar om att ALLA ALLA ALLA ska tycka om en. Så skulle nog jag känna, i alla fall.

Anonym sa...

Nja,L, jag känner mig nog rätt säker på den saken...det borde ju du veta, efter min utläggning i ämnet på Gotland! ;) Så ingen psykoanalys för min del! Gärna en bredaxlad kille som luktar Boss nr. 1, dock! ;)