fredag, augusti 15, 2008

Mia och Klara regerar som vanligt!

Ajajaj vad länge sen det var jag skrev...ska försöka bättra mig. Häromdagen lyssnade jag på "Sommar" i P1 med Mia och Klara. Det var så bra! Som väntat, alltså. En bra blandning av humor och allvar. I en del av det Mia talade om kärlek med brist på respekt var igenkänningsfaktorn smärtsamt hög. En vän till mig berättade att för henne var igenkänningsfaktorn till och med så hög att tårarna rann när hon lyssnade på programmet.

Annars läste jag idag att det program som flest lyssnat på faktiskt var Dolph Lundgren, något oväntat tycker jag. Idag är sista dagen att lyssna på hans program på sr.se i deras 30-dagarsarkiv, det ska jag försöka göra. Vad kan en gammal Rocky ha att säga som fångar så många? Ska bli spännande att höra.

Nu har jag jobbat min sista dag. Det har aldrig känts så trist att sluta ett sommarjobb som den här gången. Med lite tur kommer jag tillbaka efter examen, man vet aldrig vad som väntar... Men nu väntar en veckas ledighet, det vet jag i alla fall. Skönt ska det bli!

Sommaren börjar gå mot sitt slut. Det känns rätt okej faktiskt. Den här sommaren har varit annorlunda. Väldigt blandad av bra och dåligt.

Nu ska jag iväg. Men som sagt, om du inte redan har lyssnat på Mia och Klaras "Sommar" så gör det!

Inga kommentarer: