söndag, mars 08, 2009

Back in bussiness

I'm back! Har haft en liten bloggpaus pga trötthet när jag börjat jobba. Men nu gör jag ett nytt försök!

Idag har jag och fem tjejer till firat Internationella kvinnodagen här hos mig. Vi har ätit kladdkaka med den knutna feministnäven dekorerad på, chokladbrago, godis och te och kaffe. En mycket trevlig eftermiddag! Jag har fått frågan varför jag inte har kommenterat Förlovningen här på bloggen. Ack, det är verkligen beklagligt! Men jag kan berätta att jag är väldigt nöjd med att de nu är förlovade. Under dagens fika diskuterade vi också huruvida Kungen är lika nöjd med detta faktum eller ej. Oklart.

Nu är det snart "Mia och Klara", jag måste bänka mig framför tv:n! Hoppas alla har en bra fredagkväll, vi hörs snart igen!

1 kommentar:

Anonym sa...

Oh vad rligt att du är back in bussiness...